نامهــــــربانَم!
 
درباره وبلاگ


امید وارم هیچ وقت خداحافظی هاتون ابدی نشه
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خداحافظ

♥ خــــــــــــدا حــــــا فــــــــــــظـ ♥
̲♥h̲̲o̲̲s̲̲c̲̲a̲̲k̲̲a̲̲l♥





دیــــگَر


دِلواپَسَــــم نباش



نامهــــــربانَم!





آنقدرضعیـــــــفَم کرده ای






سرما هَم مرا میخورَد...!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت20:58---21 دی 1391
مرا در روزی بارانی دفن کنید تا آتش قلبم خاموش گردد و در
طابوتی بگذارید از چوب تا بدانند عشق من مانند چوب خاکستر شد
دستهایم را بر روی سینه ام قرار بدهید تا بدانند همیشه دوست
داشتم کسی را در آغوش بگیرم چشمهایم را باز بگذارید تا بدانند
همیشه چشم انتظار بودم صورتم را رو به غروب آفتاب بگذارید تا
بدانند عشق من غروب کرده و زندگی ام تمام شد . مرا در آفتاب
بگذارید تا بدانند عشق من شعله ور شد


ati
ساعت0:19---2 دی 1391
سلام مرسی که اومدی وبم توام وبه قشنگی داری

mehran
ساعت23:58---29 آذر 1391
سلام
من آپم
ممنون میشم بهم سر بزنی و نظرتو بگی
منتظرم....


خون اشام
ساعت22:10---28 آذر 1391
تنهایی یک خون اشام تورو به قبر می کشونه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







30 / 9برچسب:, :: 20:29 ::  نويسنده : ♥ هیچ کس ♥